onsdag 12 januari 2011

Tada!

Jag fick tummen ur och spikade upp Viskogens almanacka för 2011 som jag fick av mamma i julklapp. Eller rättare sagt, vi fick den. Det är ju inte som att Tobbe inte får titta på den han också. Fast jag är nog den som är mest intresserad... Jag har även rensat ur några pappershögar och plockat ihop lite av det vi behöver ha med oss på mötet imorn. Och så packade jag upp en låda med grejer, framförallt ljusstakar som nu står i skåpet över kylen. Skönt att ha en låda mindre i förrådet. Eller nja, jag packade nämligen över mina krukor i lådan sen, de har stått i påsar och i mjödtunnan. Inte så optimalt.

När jag får sånt här gjort känns det mycket mer som hemma. Saker som hittar sin plats, det känns inte lika mycket som att större delen av mina prylar fortfarande fryser i ett förråd.

1 kommentar:

bitterfittan sa...

åh jag vill också ha en sån almanacka!

sv: jaa det var ju ganska mycket tyckte jag (: