torsdag 13 januari 2011

Kalla grader och disig sol

Minusgraderna har återvänt och hela stan ser disig ut från fönstret. Solen gör sitt bästa för att skina igenom, men det går halvbra. Vackert är det helt klart! När jag skulle upp i morse var jag otroligt sugen på att bara skita i yogan, men övertygade mig tillslut om att det inte var en bra idé. Så nu sitter jag och är mosig i kroppen, lätt värt det för att få lite ökad rörlighet. Extra värt det med tanke på hur mycket tid jag spenderar på plaststolarna i köket... Längtar lite för mycket till sommaren. Planen är att skaffa nån typ av utemöbler till balkongen, sen kan jag sitta där hela tiden istället. Och peta i mina odlingar. Jäklar vad jag behöver ett jobb för att få igenom de drömmarna!

1 kommentar:

bitterfittan sa...

vi har så tråkigt väder här nere :( bara regn och snöslask