söndag 2 januari 2011

Hej och hopp, nytt år nya tag.

Jag spenderade min nyårsafton åt Wall-E och tänkte väl lägga mig när jag skålat i glögg vid tolvslaget, men då hade de smått onyktra grabbarna kommit fram till att vi skulle sticka hem till Tobbes föräldrar. De kom även på att jag var nykter och kunde köra dem, så jag vart chaffis sådär på nyårsnatten. Vi kom väl inte hem förrän vid 4tiden och jag hade väldigt kul. Verkligen inte en planerad kväll, men lyckad! Igår började jag det nya året med att käka en bakiskebab, sympati för grabbarna som inte var lika pigga som jag. Allt som allt har jag hittills haft en lugn start på året och idag tänker jag yoga och sy på min medeltidsklänning. Det var länge sen sist, men snart ska den nog få bli klar!

1 kommentar:

bitterfittan sa...

åh jag saknar kebab

det är så jävla gott