onsdag 13 oktober 2010

Udda men ändå bra

Ja det känns ju minst sagt udda när man sitter hemma hos pojkvännens föräldrar en hel kväll utan att han själv är där. Jag och Andy roade oss med Minecraft och sen lurade jag honom att testa min spikmatta. Det tyckte han var jätteläskigt, men han är lite rolig så sett. Han gnäller, men provar ändå. Sen låg jag och somnade på spikmattan. Vaknade med ett ryck, det var ingen höjdare när man låg på spik kan jag ju säga, men sov sen gott hela natten. Det är otroligt vad vi längtar efter vår dubbelsäng... Eller ja, nu är det väl jag som längtar, Tobbe ligger väl och får dropp eller nått annat lattjo. När han har kommit hem och piggnat till så blir det till att fråga runt bland vännerna om vilka som kan tänkas hjälpa oss med flytten. Vi har gått från att ha helgen på oss till att åka på begravning på lördagen så vi kommer behöva lite mer hjälp innan så söndagen kan bli komma-iordning-dag. Vi båda ska ju vara med och bestämma vart allt ska stå och sådär.

Dags för en dusch. Vid 13tiden ska jag hälsa på Tobbe på sjukan, utöver det ska jag söka jobb. Som vanligt. Och fantisera lite om lägenheten...

Inga kommentarer: