måndag 11 oktober 2010

Insnöad på inredning...

Det har varit väldigt lätt för mig att snöa in mig på inredning... Skönt att ha säng och bord klart, men sånt som taklampor spökar i mitt huvud. Om vi köper sånna direkt vid flytten kommer det vara med halogenlampor. Blir det så kommer jag önska mig LED-lampor i julklapp. De är ju snuskigt dyra! Runt 300kr för en liten spotlight! Men det bör man ju tjäna in i elräkning under de 25.000 timmar av brinntid som de har, till skillnad från halogenets 1000. Så blir det inte julklapp så blir det något att köpa när pengarna rullar in på ett vettigt sätt. Även om de sparar pengar i det långa loppet kan det ju vara trevligt att äta mat nån gång ibland också. Sen vill jag ha sånna små lådor som man lägger i kylen och frysen för att hålla luften torr...

Inga kommentarer: