onsdag 27 oktober 2010

Nu dag nya tag

Idag ska jag försöka få tag på hyresvärden, jag hoppas verkligen att de förstår vår situation. Ibland vet jag inte om jag förstår vår situation. Jag förtränger så gärna att Tobbe går på cellgifter och att vi kanske inte borde mysa en massa, ifall jag är på väg att bli förkyld. Nästa behandling börjar på tisdag och om han blir sjuk måste den skjutas upp. Det vill vi inte.

Tobbes tältsäng håller på att ge upp på riktigt. Spjälorna i bottnen lossnar väldigt lätt och varenda gång han ligger där så brakar han igenom mer eller mindre. Det är dags att få lägenheten och flytta in sängen...

Klockan 13 idag ska jag följa med ut och se hur mitt möjliga jobb ser ut, tror att jag börjat skapa en bild av vad det innebär och vet inte om jag gillar det. Men vi får se och jag vill trots allt få en riktig inkomst, då får man ta det som bjuds!

1 kommentar:

bitterfittan sa...

hoppas det löser sig för er