fredag 15 oktober 2010

Com hem till mig... höhö...

Jag har ringt och fixat med bredband till lägenheten, precis när jag var klar kom Tobbe hem från sjukan. Han verkade lite mosig och la sig för att vila en stund. Jag har även ringt och sökt jobb, men utan resultat... Aja, det ska väl ta sig nån gång de me.

Igår var jag förvirrad och gick fel en massa gånger, men i slutändan hittade jag rätt som tur var. Göteborg är inget vidare på skyltningar så jag MÅSTE skaffa en Göteborg Pocket Map. Finns det ingen sån så blir jag lite besviken för i Stockholm finns det och där är kollektivtrafiken mycket lättade att förstå... Förvirrade stad. Jag har ialla fall träffat Gotvikare och hittat till deras lokal. Nu är jag motiverad att ta upp jobbet på min överklänning igen så att den blir klar innan deras nästa event (första helgen i november, jag kanske kan gå). Det är ju faktiskt bara klippa och sy ärmar, fixa alla kanter och göra ett skärp som återstår! Hejja hejja!

Jag borde gå till en mataffär och köpa yoghurtar till Tobbe, sånna som är feta och lättätna när man mår mindre bra. Sen måste jag visa min halvfärdiga tegelvilla som jag byggt i Minecraft...

1 kommentar:

bitterfittan sa...

tack för det (:

hoppas din man kryar på sig