måndag 18 oktober 2010

Hösten slår till

Det har i flera dagar varit soligt, kallt och vindstilla, men nu verkar det verkliga höstvädret börja göra sig tillkänna. Det blåser och är grått ute, har inte varit ut och känt på värmen än dock. Lite tråkigt, men det kan jag leva med iom att vi fått de vackra dagarna. Jag har just ätit frukost och sett på Arga snickaren som egentligen nog får mer betalt som familjeterapeut än snickare. Dessutom verkar det fungera och det är väl inte helt fel. Många av de grejer han säger är självklara, som att man måste kommunicera och hjälpas åt. Svärmorsan i förra veckans program (det jag såg nu) borde dock lära sig att vaxa sin mustasch, det är inte svårt och skulle se bättre ut. Så att säga.

Imorse drömde jag värsta mardrömmen, när jag vaknade och kom ihåg att Tobbe inte ligger bredvid mig suckade jag tungt. Men om två veckor så ligger han där han hör hemma, i en 180säng bredvid mig! Ska ringa och höra om när vi kan få nycklarna idag. Håll tummarna för att det är snart!

1 kommentar:

bitterfittan sa...

eller hur!

usch jobbigt att inte sova med den man älskar