söndag 3 oktober 2010

Lödagkväll och söndagförmiddag.

Igår hade jag verkligen jättetrevligt med tjejerna. Vi käkade pizza, drack vin och snackade skit. Sen drog ut till Pepes och dansade. Det var riktigt nice och borde göras igen, fast kanske när jag har tillgång till mina skor så jag slipper gå som plattfot...

Idag när jag vaknade vid halv elva kände jag verkligen inte för att gå upp. Låg därför kvar och försökte sova på den halvt ihopsäckade luftmadrassen. Vi har bott här en vecka nu och än har vi inte sett skymten av en möjlig lägenhet. Jag är jättetrött på att inte ha något privatliv, att inte ha mina saker tillgängliga, att inte kunna ligga på sängen/i soffan med Tobbe och bara mysa framför ett avsnitt av Morden i Midsomer, eller kanske en Disneyfilm. Att inte ha nån frukost hemma som jag faktiskt är sugen på. Det kan jag iofs fixa, men det känns inte värt det, jag ska ju inte vara kvar här länge till. Eller?

Nä nu ska jag lyssna på Ebba Grön på Spotify (de har inte Charta 77?! Kasst!) och inte göra ett skit.

Inga kommentarer: