söndag 17 oktober 2010

Allt och inget


Lagers inflyttningsfest var väldigt trevlig, men jag orkade inte och kände inte för att gå ut på krogen. Saknar att ha med Tobbe ut, vår inflyttningsfest kommer bli awesome bara för att han kommer vara med :)

Jag kom igång med klänningen igen igår. Kommer att jobba på den idag också, det är skönt att det flyter på igen. Jag fotade ju en stund igår och de bästa bilderna ligger på fejjan.

Några korta tankar om bloggvärlden...
  • Foki är en smart nykterist (om hon nu är det, hon kanske bara inte gillar alkohol) som håller sin födelsedagsfest på krogen så att de som vill kan få fina drinkar, tummen upp!
  • Kenza får BARA skivkontrakt för att hon är känd och snygg, det jag har hört henne sjunga var inte imponerande. Jag sjunger bättre.
  • Kissie skulle passa i sina plasttuttar OM hon inte grillade sönder huden och injicerade sönder sitt ansikte. Och kanske lät sin proffsiga frisör bestämma över håret. Och blev trevlig. I nuläget kan hon ju inte passa i något.
  • Blondinbella blir man glad av för att hon är så driven och lyckas med saker just för att hon är bra på det hon gör. Hon får inte "leva sin dröm" bara för att hon är känd utan även för att hon jobbar hårt.
  • Egoina har den bästa humorn. Punkt.
  • Bloggkommentatorerna har ofta bra poänger, man märker att de fasktiskt läser och inte bara kopierar utan eftertanke när de skriver om bloggarna.
  • Jag har slutat följa flera av de stora, Anna Hibbs, Kenza, Kissie och Shecity för att nämna några. Det kändes bara jobbigt att kolla in på deras bloggar, det gav mig inget. Blondinbella känns också lite så, men hon är positiv på ett sätt som jag inte vill släppa än. Kissan blir man bara äcklad av, att hon har så många läsare men ändå inte bemödar sig att ta en stödkurs i svenska språket utan istället hittar på nya ord och stavningar åt höger och vänster. UnderbaraClara har jag just lagt till, hon känns som en glad fläkt.

1 kommentar:

bitterfittan sa...

underbaraclara är riktigt bra (:

och håller verkligen med om det du skrev om kenza!