fredag 8 oktober 2010

Hej hopp, ingen överkörd!

Vid 10 skulle Tobbe vara inne på Sahlgrenska för att lämna ett prov så jag fick köra in honom. Det gick bra, eller rättare sagt, ingen skadades och bilen är hel :P Det kändes sådär. Jag gillar inte att köra på konstiga ställen (stadsmiljö...) när jag inte vet riktigt hur jag ska köra. Rättare sagt, jag gillar inte att köra alls. Men det skulle kunna bli bättre om jag hade egen bil och körde mer regelbundet.

Pappa fyller år idag, missade när han ringde så fick ringa upp och gratta honom. Han ska tydligen till Åre med jobbet (de hittar på lite roliga grejer, inte helt fel) och jag tyckte att han skulle välja spagrejen, men han hade valt promenera i naturen. Mycket underligt... Berättade för honom hur det är med Tobbe, lägenhet och allt sånt.

Lite senare ska jag fixa hemförsäkring, vuxenpoäng får the win! Måste väl vara lite vuxen ibland iaf.

Inga kommentarer: