torsdag 14 oktober 2010

Borttappade sjukhuset!

I morse skulle jag gå till sjukhuset här i Kungsbacka för att lämna cellprov, för att hitta möjlig livmoderhalscancer. Lyckades komma 10min sent eftersom jag helt tappade bort mig på vägen dit... Men till slut hittade jag, pratade med en trevlig Tina och fick ligga i den obehagliga gynstolen. Glad att det är över, tre år till nästa gång!

Väl hemma tog jag upp kampen mot dammråttorna! De har förökat sig fritt i undangömda hörnor där damsugaren missat så jag har flyttat på saker och städat lite noggrannare än vad som uppenbarligen brukar bli gjort här. Bara det bästa är bra nog åt min Tobbe. Eller nått i den stilen. Nu har jag haft lite lunchpaus och snart ska jag ta tag i badrummet, inte så kul, men ack så nödvändigt... Sen borde jag ringa ICA, Comhem och blir det tid över kanske man skulle spela lite.

1 kommentar:

bitterfittan sa...

du är gullig som har fixat (: