måndag 7 februari 2011

Zelda - Spirit tracks

Oj, jag råkade hitta Tobbes Zelda till Nintendo DS så jag satte mig och började spela igenom det i lördags... Och halva söndagen gick även den åt. Fruktansvärt kul, men farligt när så mycket tid bara försvinner. Sen var jag till ett kalas för Tobbes lillkusin Adam som just fyllt 4år. Väldigt trevligt, tårta, bra många släktingar och nästan lika många frågor om hur han mår. Jag hjälpte till att fålla upp en prinsessklänning som lillasyster Felicia fått i julklapp och som var nästan dubbelt så lång som hon själv. Lite kul att kunna hjälpa till. Idag har jag fått gjort en hel del åtminstone. Har yogat, burit ner prylar till förrådet, gjort rent ugnen och bäddat rent i sängen. Tanken är att jag ska få lite mer gjort innan jag åker en sväng till Tobbe. Jag har inte tid att slöa så mycket den här veckan. Jag ska söka några jobb och även följa upp några ansökningar, men framförallt vill jag få det snyggt här för mamma kommer ju hit och hälsar på i helgen. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer: