fredag 18 februari 2011

Tvätta, diska, brodera och lata mig

Ja rubriken säger ganska mycket om min förmiddag! Jag har tvättat en maskin, diskat ett berg med disk, broderat i det soliga köket och mitt i allt latat mig. Nu sitter jag och väntar på att Tobbes far ska komma på besök. Sen blir det en liten promenad för oss. Tobbe behöver komma ut, han har inte varit ute sen han kom hem. Illa! Frisk luft och motion åt folket! Jag vill egentligen ta en snickerskaka, men min tunga arbetar mot mig. Jag har fått ett sår på tungan, det ser ut som om jag bitit mig där, men det har jag inget minne av. Dumt är det i alla fall för såret gör det ganska obehagligt att äta sötsaker. Och jag gillar att äta sötsaker! Mutter mutter...

2 kommentarer:

emma sajjer sa...

tackar tackar (:

hoppas du har en fin fredag nu!

emma sajjer sa...

tack det hade jag (: