onsdag 14 juli 2010

Pappa har dumma husdjur.

SUCK.

Jag hann inte ens vara hemma i ett dygn innan jag klev på ett bi som gömde sig i gräset. Nu är min fot svullen och öm. Den ser lite ut som Kissies läppar, men med skillnaden att den kommer se normal ut igen om några dagar. Härligt.

Vi (hela familjen faktiskt) har tillbringat dagen med att se på konst i Movikens hamn. Vi fikade även där efter att pappa heroiskt åkt hem och hämtat mackorna som mamma råkade glömma att packa i picknickkorgen. Hon hade packat några lådor med matrester istället, lite lagom tragikomiskt.. Hehe... Sen åkte vi till Fönebobadet och jag var inte så badsugen men när jag väl kom i vattnet hade jag riktigt kul. Vi syskon lekte en bra stund och hade mycket roligt åt Dellens vågor som skvalpade upp i näsan när man inte såg sig för, lite vildare sjö än stömnesjön var igår när jag kom hem... Vi åt lite glass och åkte sedan till Avholmsberget för att jag ville ta lite utsiktsbilder. Det slutade med att vi käkade middag där och sen åkte en omväg hem. I det stora hela en lyckad dag trots min giftpumpade fot.

Jag har tagit apmånga bilder, flera som verkade riktigt bra, men jag orkar inte lägga upp nått nu. Sen, nån annan dag så... Snart är det TV... Mys på er!

1 kommentar:

bitterfittan sa...

jag har varit sjukt svettig idag, men man får ju inte klaga ;)

hur länge ska ni vara däruppe?