söndag 4 juli 2010

God förmiddag

Det blev en lite sen morgon idag, men jag har iaf yogat och ätit frukost nu!
Njuter på balkongen nu, lite senare ska jag boka resan hem till älskade Hälsingland. Blir lite ledsen när jag inser att det idag är Delsbostämman, jag har ingen möjlighet att vara där pga att jag jobbar från 8 imorn. Suck. Det är perfekt väder och dräkten hänger i garderoben och skrotar... Blä.

Men idag får inte bli en död dag, jag måste som sagt boka resan och sen plugga. Och så har jag tänkt att jag ska få lite syende gjort. I eftermiddag/kväll är det tänkt att jag ska till Kapitel och pyssla, nice!

Måste måla om naglarna också.. Blir nog gröna den här gången, det är somrigare än rött.

2 kommentarer:

bitterfittan sa...

nej verkligen inte!

allt bra idag? (:

Gudrun sa...

Igår vart en bra dag, idag är jag lite mer tveksam över. Var t o börja med tvungen att gå upp redan nu... :)