lördag 31 juli 2010

Flugor...


Jag hatar flugor. Speciellt sånna som tror att de får vara inomhus när de egentligen bara får dö. Och som dessutom kommer och sätter sig på varenda del av kroppen som är utanför täcket. Blä.

Ett annat blä är att jag igår fick urinvägskänningar igen. Nu känns det bättre, men inte helt bra så jag har blandat en kanna med citronvatten. Jag tycket hemskt illa om citronvatten, men alternativet är äppelcidervinägervatten och så kul ska vi inte ha det!

Igårkväll var jag trött som fan så jag la mig inte utan satt och sydde/påtade snoddar framför tvn. Idag är planen att jag ska köpa en snörnäbb på Kapitel och sen går klänningen att använda! Trodde inte att jag skulle komma så långt den här veckan. Det som är kvar på själva klänningen är att fålla nederkanten. Vafan tre meter fåll fixar man väl på en kväll!

USCH! Jag måste döda den där flugan!

Inga kommentarer: