torsdag 8 juli 2010

God förmiddag

Sitter här och klipper naglarna. En gick av förra dan och de måste nu jämnas till... Skönt att ha tid och ork till det igen, tre dagars jobb känns lite som tre veckor.

Idag kommer IngMarie och Kajsa till ön för att lyssna på Mona Sahlin bl a. Jag ska ta och möta dem vid båten, kul att ses! Ska höra om SkogsIndustrierna har några Monapåsar kvar som jag kan ge dem, glömde att ta med nån igår...

Måste nog lämna in sandalerna på lagning idag fast jag vill ha dem nästa vecka. Sånt är livet. Och så behöver jag investera i nya skor, mina gamla är fallisäriga.

Hoppas på att få bada idag eller imorn.

Om nån läser, ha det fint!

2 kommentarer:

bitterfittan sa...

hoppas du har en skön dag (:

Gudrun sa...

Om man räknar bort att jag brände mig under Shymans tal så hade jag en mycket trevlig dag :)