måndag 19 juli 2010

Dumma tandpetare!


Det gick inte så bra att vara produktiv. Skomakaren har semester, Rindi var stängt och på biblan var de böcker jag behövde utlånade... Men jag hämtade ut mitt examensbevis och handlade lite underkläder på H&M. Insåg att jag har gått upp en kupstorlek, antagligen pga p-staven. Otroligt frustrerande eftersom BHn jag ville ha inte fanns i den större kupstorleken... Dagens i-landsproblem.

Nyss klev jag på en tandpetare som stod upp på mattan. Den borrade sig in säkert en halv cm i min trampdyna och nu gör det lite ont.

Vad är det som droppar från blommorna? Jag gissar på nektar. Men seriöst, hur mycket nektar kan så små blommor ha egentligen...?

2 kommentarer:

bitterfittan sa...

haha det är inte lätt ;)

har du haft det bra idag sötnos?

Elin - Blueebarry sa...

Jag skulle bli superglad om du ville rösta på mig till veckans blogg. Jag är nr 1.
Man får rösta 1 gång/timmen.
http://conler.se/2010/july/finalister-veckans-blogg.html