måndag 5 juli 2010

God morgon

Sitter här och käkar frukost fyra timmar tidigare än igår. Idag ska jag nämligen jobba på almedalsveckan och vi ska samlas vid 8... Aja, solen skiner och det är 18 grader i skuggan, kunde ha varit sämre med andra ord.

Igår var vi och badade i en superpytteliten sandgrop till "sjö" där vattnet var varmt och turisterna nån annan stans. Det var superhärligt, men idag ångrar jag att jag inte tog med bikiniunderdelar att byta med eftersom jag har små urinvägskänningar IGEN. Men det är nog bara oron som spökar och jag blir nog av med det om jag dricker (läs pinar i mig) tillräckligt med vatten spetsat med äppelcidervinäger eller citron... BLÄ! Men vad gör man inte för att slippa sjukan.

Bokade biljett till Hälsingland (Bollnäs och bilresa vidare) igår också. Det SKA vara fint väder när jag kommer hem annars blir jag ledsen i ögat. Jag vill bo på klacks som vi gjorde när vi var yngre.

Men nu ska jag käka upp min dunderfrukost och göra mig klar....

2 kommentarer:

bitterfittan sa...

allt är super tack ;) hur har du det denna måndag?

Gudrun sa...

Jag har överlevt en dag i solen på almedalsveckan, inte att leka med :) Själv?