fredag 2 juli 2010

Morrn!

Ja då har man lite havregrynsgröt med jordgubbar i magen. Mums! När vi handlade igår köpte vi nämligen jordgubbar så jag kunde göra milkshake igårkväll. Det blir inte godare än med färska jordgubbar.

Igår laddade jag upp min kandidatuppsats i DiVA och idag ska jag gå ner till skolan och skriva ut de dokument som ska lämnas in för examenshandläggning. Sen ska jag kika lite i affärer också bara för att det var länge sen sist. Jag har mest bara rensat ut kläder det senaste, inte köpt nya. Har prackat på Elin ett antal tröjor och en klänning och packat en påse som ska till katthemmet. Det finns ju ingen vettig anledning till varför jag ska spara sånt jag inte trivs i.

Solen skiner och det är nästan 20 grader i skuggan. Ska nog ha i lite citronvatten i håret och se om det kanske kan ljusa upp sig lite snabbare... Kul att testa om inte annat.

Aja, nu ska jag ladda hem personbevis och borsta tänderna!

Inga kommentarer: