lördag 18 september 2010

Typ nedräkning, 7

Oj vad jag är glad att jag förtidsröstade, slipper egentligen bry mig om allt snack som är, har redan avgjort mitt val. Igår gjorde jag ett sånt där test för att se vad jag borde ha röstat på och då vann Piratpartiet... Hehehehe.... Väldigt skönt att veta att jag är nöjd med hur jag röstade oavsett vad sånna tester visar.

Jag är seg som fan. Men idag borde jag... Tvätta fönster, stryka tvätt, läsa bok, spela EVE, döda den jätteirriterande flugan och tvätta håret. Jag tror jag börjar bakifrån.

Igår såg jag nån minut på Idol, hjälp vad hemsk Laila Bagge ser ut! Hennes ansikte är så hårt, det var lite obehagligt när de zoomade in på hennes fejja så jag bytta kanal ganska snabbt. Tackar vet jag när det var Kirsti och gänget som bossade. Vilken säsong i ordningen är de inne på? Det var ju kul typ först, andra och kanske tredje gången, men nu börjar det bli lite larvigt. Det är inte som Biggest Loser där folk faktiskt får hjälp att få ett bra liv eller Fångarna på fortet som är underhållande. Idol är mest bara väldigt många 15 minuter i rampljuset. Det är ju otroligt få som faktiskt blir kända på riktigt av det. De flesta blir på sin höjd som Kissie, c-kändisar. Som antingen återvänder till verkligheten eller desperat klamrar sig fast vid "kändisskapet".

Inga kommentarer: