måndag 27 september 2010

Kungsbacka!

God morgon! Det är nu andra morgonen jag vaknar i Kungsbacka, hos killens föräldrar. Tills vi har fixat nått eget bor vi här, jag hoppas det går snabbt för det känns lite jobbigt att vara inneboende. Själva flytten gick bra. Det var mer saker än någon (men kanske undantag från mig) hade räknat med, men väldigt mycket av grejerna gick in i deras förråd. Igår tog vi det bara lugnt, jag och Tobbe har dessutom fått två nätter i dubbelsäng vilket har varit väldigt skönt. Inte helt fel att få mysa lite. Inatt skulle vi sova på en stor luftmadrass. Jag la mig vid 00. När Tobbe skulle lägga sig vid 5 hade sängen pyst ihop så jag låg i en grop. Jag flyttade till soffan och så var möjligheten att sova tillsammans borta igen. Snacka om att vi håller tummarna för att de ska fixa en lägenhet idag!

Inga kommentarer: