söndag 12 september 2010

Städdag?

Jag fick ett ryck och yogade nu på förmiddagen. En lång dusch senare sitter jag nu och övertygar mig själv om att det faktiskt är dags att städa. Inte nog att det är saker överallt, det är damm också! Vi får väl se hur långt jag kommer, börjar med disken iaf. Tobbe ligger och sover en stund, vi kollade på Pocahontas och the Bucket list igår, mysigt värre. Varför blir de här inläggen alltid så osammanhängande?

När jag har ett jobb vill jag köpa ett par MBT-skor, snacka om gratisträning om man har sånna som vardagsdojjor. Dessutom vill jag yoga aktivt för tränare för att yoga hemma funkar mest bara som ett komplement för mig... Idag blev det lite poweryogatänk, men jag har inte motivationen eller planeringen för att få det att bli ett ordentligt pass. Sen slarvar jag alltid med avslappningen efteråt...

Nä nu flickor och pojkar är det på med kläder och diska som gäller!

Inga kommentarer: