torsdag 23 september 2010

2, lådor som äter lägenhet till frukost.

Flyttlådorna är på väg att äta upp lägenheten. Sakta men säkert slukas alla prylar och kläder. Har lite huvudvärk, men måste fortsätta hjälpa lådorna att äta, annars blir det svårt att få klart städningen imorn! Det är alldeles för enkelt att bli negativ när det är mycket att göra, helst när det känns motigt. Jag har hemskt lätt för att bli negativ. Såg på Kungarna av Tylösand igår, Erica är nog den mest negativa människa jag hört talas om. Hon letar aktivt något att klaga på, inte konstigt att hon startade bråk. Jag vill inte vara som hon, jag vill vara positiv, se ljuset i tunneln och sprida positiv energi till min omvärld. Helt klart dags att dumpa huvudvärken och hopplöshetskänslan och börja se det positiva. Nästan alla mina prylar är packade, se där, det är ju positivt!

Inga kommentarer: