onsdag 22 september 2010

3

Jag tvättar, när tvätten torkat ska den packas med alla andra rena kläder. Får nog välja ut en påse/väska att lägga kläder som vi ska ha på resdagen (lördag) för resten packar jag ner i större väskor. Idag är det tänkt att jag och Sara ska beställa märken och klippa tyg till min bruna klänning. Jag vill ju ha nått att jobba med under den lång resan från ön. Fast jag vet inte när vi ska hinna det, jag och Tobbe måste ju packa/städa och han får nog inte så mycket gjort om jag inte är med. Och ikväll är det sista street fighterkvällen för honom och den vill han inte missa. Ensam är stark, eller nått. Helt sjukt att det är tre dagar kvar att packa/städa. På fredag kl. 15 är besiktningen och sen packar vi in allt i släpet och lämnar in nyckeln. Det är svårt att fatta.

Igår hade vi lite avskedsmiddag på Black Sheep Arms med några gemensamma vänner. Även Baba och Jona ska ju bort ett tag, till Kina, så vi var ju ett par stycken som sa hej då. Men man fattar ändå inte att man lämnar det här livet nu. Det känns som om man ska iväg på jullov eller nått och att allt ska återgå till det normala om en vecka eller två. Men det kommer bara infinna sig ett nytt normalt tillstånd. Vi får se hur det blir.

Inga kommentarer: