tisdag 14 september 2010

Mattvätt

Tobbe fick komma hem igår, mycket skönt. Jag har börjat småstäda inför flytten. Gardiner och matta tvättade, funderar hela tiden på vad nästa sak kan bli. Kom på förut att vi kommer behöva äta hos någon annan om vi ska kunna stänga av kyl och frys, de måste frostas av och torkas ur innan besiktningen. Måste söka jobb, men det är svårt, jag vet inte vart jag ska vända mig, eller vilken adress jag ska använda. BLÄ.

Vid ett ska jag till Sara och modda min FS-väst, vill ha den snygg och klar till flytten. Borde nog skriva en lista med grejer som ska vara klara innan flytten. Det är både små och stora saker. Vill få klart knapphålen på min medeltisklänning, modda västen, läsa ut Bärnstenskikaren, anmäla mig till korta jobbpolen bara för att nämna några grejer.

Inga kommentarer: