torsdag 21 juni 2012

Murphys lag är livets sanning.

Arbetsveckans sista dag, enligt vaken i p3 och p4 var den kortaste natten så nu går vi mot mörkare tider... Kanske lite varmare också?

Jag har en plan, ett önskemål för den här sommaren och det är att åka till Medeltidsveckan på Gotland. Jag jobbar gärna hela sommaren bara jag kommer iväg dit. En vecka på ett helt år som är helig. Tro fan att de planerar att ge min älskling den tuffaste behandling de har i rockärmen då nån gång. Han säger såklart åk ändå, och jag vet att det skulle vara underbart även om han låg på sjukhus (jag har blivit ganska bra på att koppla bort), men jag vill vara där för honom. Och jag är rädd för bli dömd av andra om jag inte är där. Speciellt andra som aldrig varit i vår sits. Vi får se hur jag gör. Om jag åker har jag bästa möjliga boende. Men tänk om jag bara oroar mig, om det blir bortkastat. Usch vad jag hatar cancer.

Inga kommentarer: