fredag 16 mars 2012

Snart dags för medeltid.?

Håhåjaja. Jag kom hem ikväll och möttes av ett brunt kuvert, i det en uppmaning att betala in årsavgift till SKA och lägga min röst på nästa baronpar i Gotvik. Helgen 13-15 april ska Gotviks helgon St. Egon firas och baronparet utnämnas och det skulle vara superkul att vara med, om inte annat för att lära känna gotvikarna lite bättre. Vår fattigdom har stoppat nästan allt mitt medeltidande... I år hoppas jag kunna bo i Styringheims läger på Medeltidsveckan, men då måste ekonomin snyggas till ordentligt. Jag vet inte ännu vad det kommer kosta, men det lär inte vara billigt. Jag håller tummarna för att lönen jag får i slutet av denna månad ska vara tillräcklig för ett återinträde i medeltidsvärlden och sen får vi se. Små evenemang är bättre än inga evenemang. I väntan på MTV 2012 såklart.

Imorn blir det lite klädpyssel om inte suget lägger sig över natten...

Inga kommentarer: