torsdag 9 december 2010

Trött

Jag är trött. Hela tiden. Jag tror inte på mig själv som en säljare, inte på det här sättet iaf. Hur orkar folk vara så otrevliga och vidrigt dumma i huvudet? Om man inte vill ha en säljare vid sin dörr sätter man upp en skylt som undanber dörrförsäljning, det är inte svårare än så. Men det är nog samma människor som gnäller över reklam, men ändå inte sätter någon ingen reklam-lapp. Men bara för att de hatar livet och är fulla av bitterhet behöver de väl inte hälla det över mig, vad har jag gjort? Förutom att med ett leende presentera mig. Man kan råka på rötägg i alla yrken, men fler i vissa. I mitt jobb blir det väldigt svårt att göra det jag ska när jag träffar såna människor. Ge mig ett jobb med fasta tider och fast lön. Jag kan gå upp vid 5 på morgonen bara jag har nån timme ledigt på kvällen.

1 kommentar:

bitterfittan sa...

hoppas allt blir bättre för dig snart i alla fall (: