torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedan.

Så här såg pappa ut (enligt mina ritkunskaper) när jag gick i tvåan, eller nått i den stilen. Pappa är nämligen biodlare och jag gjorde nått arbete om biodling. Tror bilden har suttit i trappen sen jag fick hem den från skolan. Det är låååååång tid.

Dagen före julafton, 23 dec. Jag har stickat klart Tobbes luva, igår bakade jag lussekatter och jag har fått damsuga. Ingen lämnas utanför när det är julstök på g. Som när man bodde hemma :)

Den andra bilden visar en av de tidiga julklappar jag delat ut iår. Jag fick en blivande julgransmatta av mamma i present när jag fyllde år i april och jag har gjort klart den och levererat den hem i ett paket. Mamma blev glad som väntat och den passar utmärkt under granen. Härliga tider.

Det är väldigt skönt att vara hemma i några dagar, men jag saknar min Tobbe.

1 kommentar:

bitterfittan sa...

god jul på dig förresten (: