torsdag 16 december 2010

Nomnomnom

Jag sitter och äter godis. Sa upp mig igår och vaknade imorse med en förkylning som kör 110km/h i min kropp. Ont lite var stans... Jag har diskat en jättedisk och är sugen på att inte göra nått mer vettigt idag, men senare kommer jag nog handla och laga mat ändå. Tobbes värden är inte tillräckligt bra för behandling än. Det verkar som om vi får boka om resan upp till Hälsingland också. Men vi kan inte göra det förrän vi vet när han blir inlagd. Jävla cancer som bara vägrar sammarbeta. Jag längtar upp till lugna, vintriga Hälsingland. Att kunna sitta och läsa Tintinböcker och käka knäck, eller bara helt enkelt umgås med familjen. Det är inte ofta det händer. Jag smittas för lätt av dåligt humör. Förut var jag bara förkyld-seg, nu är jag även irriterad.

Inga kommentarer: