torsdag 30 december 2010

Hej House

Vi ser på alldeles för mycket House, men å andra sidan är det spännande.

Max och Sara var här tills igår, det var otroligt trevligt att umgås med dem igen efter att inte ha setts sen i somras. Ganska uppenbart vad jag saknar från Gotland, att ha en stor vänkrets och många aktiviteter. Men det kommer bli bra här också. Snart kommer jag att ha löst jobbproblemet och då kommer jag nog kunna göra lite saker igen, träffa lite folk.

Idag är planen att kolla på andrahandsmöbler, det finns en affär med just såna väldigt nära vår lägenhet och vi behöver ju lite mer bohag. Senare kommer det nog bli lite mer House, vi har nu hela säsong 6 hemma, den ropar på oss!

Jag är sjukt sugen på att klippa mig...

1 kommentar:

bitterfittan sa...

skönt det (:

har ni något särskilt planerat inför imorgon?