torsdag 12 augusti 2010

MTV 2

Vad ska man säga. Medeltidsveckan. Trött, glad och på väg att gå ner till marknaden och Jauvets framförande av Mögel i djungelbacken. De kör en saga per dag eftersom de inte haft tid att repa någon av dem, nice. Jag har sytt en till mindre säck som jag idag ska inviga, den blir nog lättare att ha med. Vid 15 ska jag och Anna guida ett gäng, det gör att jag inte kan gå hem och väcka Tobbe efter sagan så jag får försöka telefontrakasera honom så han går upp.

Igår var det eldshow, fantastiskt som vanligt och jag satt och njöt. Det enda som fattades var Tobbe, han jobbade från 17. Och Emma förstås, hon får se till att ha pengar nästa år! Har tagit lite bilder, men de kommer inte upp än. Är inte motiverad alls att sitta här vid datorn.. :)

Dagens projekt: Sy blåa lösärmar att ha till den röda klänningen om kvällarna. När de är klara och jag kommit hem i eftermiddag/kväll ska underkjolen till bumlan påbörjas.

Jag har köpt superfina hårpinnar!

Emma: Missa inte en till medeltidsvecka, enda ursäkten i framtiden är Pensic!

1 kommentar:

Emma sa...

Jag vet... Jag ska se till att spara lite pengar och försöka få ett sommarjobb tills nästa sommar.