måndag 23 augusti 2010

Flytta, städa, packa...

Om man vänder på rubriken så blir den iofs bättre... Heffan lämnar min lägenhet idag och när han är ute ska jag in där med mina bananlådor och packa ner det lilla som är kvar. Sen ska jag fråga Elin om kalkosanen (som jag iofs nog inte behöver använda) och städa ur badrummet en gång för alla. Jag kommer måsta plocka ur allt ur båda föråden för nu ska alla prylar in i ett. BLÄ. Dessutom behöver jag städa i den här lägenheten också. Men det blir lättare när den andra är mer klar, kan lika gärna börja packa ihop lite här också. Köpte en flyttlåda till medeltidsgrejerna igår och den fylldes snabbt utan att allt tyg ens börjat packas. Lyckat... Usch vad jag hatar att flytta. Hoppas verkligen vi får tag på nått boende snart att flytta till, det skulle verkligen underlätta att kunna flytta sakerna nån stans istället för att bara omplacera allt i oändlighet. Och sen har jag ju en mindre djungel som inte tycker nått vidare om att flytta på sig. Jag låter ju mina "små" krukväxter växa så förbenat. Madagaskarpalmen har gått från söt och taggig till "om du tar i mig så spetsar jag dig". Mycket opraktiskt...

Den fantastiska bilden föreställer lådan med medeltidsgrejerna och på den tyget jag köpte på MTV. Mycket demonstrativt.

Idag: Plugga, yoga, tvätta håret, kanske gå en sväng med Tobbe, slita mitt hår över att behöva flytta ut ur min lägenhet...

Inga kommentarer: