onsdag 25 augusti 2010

Kortmys och hällregn.

Tobbe har nu haft dagpermis från sjukan två dagar i rad. Det betyder att han tar sig hem på dagen och blir gödd av mig, spelar starcraft och njuter av att inte vara på sjukan. Sen vid 19 ska han vara tillbaka för att bli insläppt normalt till sin avdelning. Han åker när som helst nu och nyss fick jag mysa lite så nu är jag glad.

Ute hällregnar det. Hela dagen har det varit galet väder. Det har blåst hur mycket som helst. Jag flyttstädade min lägenhet och tvättade fönsterna, undrar hur meningslöst det var med detta väder... Jag räknar iaf jobbet i min lägenhet som klart nu och måste fokusera på det sista av studierna. För jag var naturligtvis lat i helgen och fick inget gjort. Tur att jag redan diskat och röjt upp lite här inne annars hade det nog distraherat...

Inga kommentarer: