lördag 16 april 2011

Majblomma!

Igår köpte jag en majblomma av en liten kille på stan. 100 meter senare blev jag tillfrågad om jag ville köpa en till, senare på kvällen knackade en liten tjej på med ännu fler majblommor. Och jag som undrade när de skulle dyka upp. Nu när jag har min blomma tycker jag mest att de är ivägen...

Jag gick med på att anmäla mig till Vårruset med jobbet. Bara för att det skulle bli ett lag på sex personer vilket skulle ge en picnickorg efter själva loppet. Detta ledde till att jag letade mig ut på skogsstigarna för att jogga. Igår sprang jag ca. 3 km och jag börjar undra vad jag gett mig in på. Det är ju asmegatråkigt att springa.

Igår var det dessutom Actionpainting med Yoshio Nakajima på Fyren. Han är lätt den spralligaste och yngsta 70-åring jag träffat.

1 kommentar:

Björn Axén sa...

att jogga, fy fan. Jag har gett upp det helt. Det är så jävla tråkigt