torsdag 18 november 2010

Jahapp

Inget snack om saken, när jag känner en sån här förkylning kan jag inte jobba. Igår när klockan var ca. 18 började jag må sämre och blev vimsig. Ju senare det blev desto sämre mådde jag och när vi åkte tillbaka till kontoret frös jag som en gris. När jag kom hem senare på kvällen tvingade jag i mig en macka och frös mig själv till sömns, eller nått i den stilen. Imorse när jag vaknade mådde jag som igår morse och då var det inget snack om att jag skulle jobba. Jag kan inte göra ett bra jobb när jag mår så. Idag blir jag hemma för att piggna på mig och bli frisk. Eller rättare sagt, jag är pigg, men kroppen behöver nog vila för att kunna bli frisk också. Vila, mat och ickestress är dagens melodi. Och broderi, jag har börjat jobba på mammas julgransmatta!

1 kommentar:

bitterfittan sa...

usch din stackare

hur mår du nu?