lördag 6 november 2010

Jag har inte dött. Bara varit lite i verkligheten...

OJ! När skrev jag här senast? Måste ha varit för en vecka sen... Nu har vi fått igång nätet, hur skönt som helst. Vänliga släktingar (till Tobbe) har skänkt lite möbler så det börjar bli fint. Större delen av våra prylar behöver fortfarande flyttas hit, jag hoppas att jag ska orka göra det mer eller mindre själv idag. Imorn kan jag få mer hjälp, men det vore skönt att kunna packa upp lite innan måndag... Jag har jobbat min första vecka med direktmarknadsföring. Jag har inte sålt nästan nått, men har iaf börjat komma in i det. Normal tid att komma hem verkar vara 23tiden på kvällen. Ska vara inne runt 12 på förmiddagen på kontoret. Härligt härligt...

De vill enligt besiktningsprotokollet fixa typ alla våra väggar och golv. Jag hoppas att de kan göra det snabbt. Vill kunna packa upp/undan allt. Vi bor fortfarande i lådor med saker lite var stans. Det är jobbigt. Speciellt när man kommer hem och inte hinner mer än att äta och sova på kvällen. Nu har det varit en udda vecka med tanke på att Tobbe varit inlagd för behandling igen så jag har dessutom varit ensam. Otroligt skönt igår när jag fick tillbaka min kille. Han är bäst!

1 kommentar:

bitterfittan sa...

haha hoppsan, inte meningen att du skulle bli överöst med inlägg ;)

skönt att din karl är hemma igen!