lördag 27 augusti 2011

Segot själv

Igår stack Tobbe med några vänner till Tjörn och jag sitter här nu alldeles själv och är lagom omotiverad att göra något alls. Iofs har jag klippt och klistrat upp alla små reseptbitar från Buffétidningarna jag slaktade här om dagen, så jag har fått något gjort. Helst skulle jag vilja hänga med någon kompis. Snacka lite skit och ha trevligt. Superkul att Tobbe hittar sina vänner och har kul (de ska tydligen rollspela en massa nu), men jag vill också ha en drös kompisar att ringa när jag har tråkigt. Tjejer som kan komma över på en kopp te eller strosa i affärer. Jag var så bortskämd på Gotland att jag inte såg den skatt jag hade där.

Jag är lite sugen på att gå på björnbärsjakt och funderar på att tvätta fönstren, men det får vänta för regnet öser ner.

Inga kommentarer: