söndag 7 april 2013

Att fånga känslan

Helgen har spenderats i Uppsala/Stockholm med syskonen och igår kusinträff med överaskningsmiddag för mormor. Hon blev riktigt glad och det blev jag också. Det betyder så mycket att kunna träffa alla härliga någon gång ibland och de ger mig så mycket positiv energi. Jag ville knappt åka hem till syrran igen på kvällen, bara stanna kvar och hålla fast i känslan av gemenskap ett tag till. Trots att vi har ett åldersspann på ca 15 år umgås vi väldigt bra och lägg till mormor på 82 år och du har ett vinnande koncept. Håller tummarna för att min semester sa kunna innehålla någon stockholmstripp, det behöver jag!

Om ca två timmar är jag hemma hos min älskling igen och jag är fylld av idéer. Jag vill fortsätta att rensa våra skåp för att få bättre plats för sånt som betyder något för mig. Så mycket skräp tar upp plats och det är verkligen skönt när jag orkar rensa.

Sen önskar jag mig vår och värme nu. Nya löv på träden och att kunna bära vårjacka utan att frysa ihjäl om mornarna. Håller tummarna...

Inga kommentarer: