söndag 1 juli 2012

Släkten är bäst

Dagen idag ska tillägnas städande och syende. Det är planen. Igår fixade jag med tvätt och disk och åkte sedan till Tobbe, hängde där i två timmar och sedan vidare till hans moster för grillning. Vi hade en supertrevlig eftermiddag/kväll med familj och god mat. Det känns verkligen bra att de tagit emot mig så väl, de är så varma och trevliga människor! Tobbes bröder och kusiner spelade fotboll nästan hela tiden. Det finns stor risk att mina framtida barn blir hjärntvättade från ung ålder (då ska vi inte ens gå in på vilket göteborgslag man "ska" hålla på, tre olika som det tjafsas om...). Jag måste ha en häst så jag också kan få hjärntvätta lite. Hehe. Hela hans släkt är en fin skara, både på mammas och pappas sida och det känns väldigt bra. Jag har ju också bra relation till min släkt och står som ett frågetecken när människor tycker illa om familjen och suckar djupt inför släktkalaset. Själv har jag en stark åsikt: Släkten är bäst!

Inga kommentarer: