torsdag 20 december 2012

Sjukstuga

Att man kan bli så hängig av en förkylning!

I lördags började jag känna mig hängig, ont i bihålorna och halsen. Bet ihop, vilade lite på dagen och tänkte inte två gånger om att jobba i måndags. Trots att jag hade luftvägarna igentäppta av snor. Kämpade mig även igenom tisdagen även om jag då började tvivla på om det var en så bra idé. När jag kom hem tog jag tag i det och sjukanmälde mig och har sedan velat om det var rätt eller ej. Tills jag gick till ica och tillbaka dvs. Då insåg jag hur dåligt jag egentligen mår. Vandringen dit gjorde mig helt mosig och när jag kom hem var det enda jag ville att sova. Så jag sov i 1,5 h.

Planen de närmsta dagarna är att ta det lugnt, packa ihop oss och åka till Norrland för julfirande. Det ska bli så skönt!

Inga kommentarer: