torsdag 19 januari 2012

Sj gör det så lätt att hata

Jag har snackat lite med stockholmssläkten och bestämt att jag ska upp dit nästa helg så för att få det gjort gick jag in på sj.se för att boka biljetter. jag hittade en avgång dit, en hem och klickar mig vidare mot betala. Hämtar mina värdebevis från de biljetter som jag efter nyår avbokade i sjs resebutik och försöker lista ut om de räknas som värdebevis eller ombokningsbara biljetter. De borde vara det senare då det var vad betalat för i första läget. Testar. Det funkar inte. Byter och skriver in som värdebevis. Det funkar inte. Vad har de för problem? Är det jag som gjort nått fel? Eller är det (mer troligt) de själva som sjabblat bort min möjlighet att ha råd att träffa min släkt? Jag hatar SJ. När tågen äntligen går som de ska så är resten helt uppfuckat.

Inga kommentarer: