fredag 20 januari 2012

Morgonpasset i p3

Morgonpasset blev mitt favvomorgonprogram i somras när Diego och Knyckare levde rövare, det var helknasigt och kul varje dag. Nu är det de ordinarie morgonpassarna som snackar varje morgon. Kodjo, Hanna och Martina. Kodjo är en kul prick, ibland väldigt larvig, men han har djup och kan lyfta programmet med vetenskapsnotiser och knäppa inlägg. Han lyssnar på gästerna och kommer med genomtänkta inlägg. Till skillnad från de andra två som mest bara ordbajsar utan att tänka längre än näsan räcker (de har små näsor). Så gott som alla kommentarer de lägger och åsikter de vädrar är ogenomtänkta, ytliga och korkade. Jag förstår inte vad de gör i morgonpasset! P3 som har så många kompetenta, smarta och roliga tjejer och killar ska inte behöva dras med jobbiga, vetenskaps- och verklighetsfrånvända individer! Enda anledningen till att jag lyssnar är att resten av p3dagen är värd det. Bortsett från fredagar då lilla al Fadji huserar i kanalen under eftermiddagen. Honom står jag inte heller ut med...

Så. Kände att jag behövde få ur mig det här.

1 kommentar:

veronica sa...

jag gillar Hanna! ;) hon kan hon också.