torsdag 26 augusti 2010

Skval, skval...

Regnet fortsätter att falla. Jag vaknade innan klockan idag, men gäspade ändå ordentligt när den äntligen ringde. Största skillnaden mellan att ha Tobbe här när jag sover och att sova själv är att jag nu sover som en död och alltså kan vakna innan klockan och stirra i taket. Igår läste jag ut "Den skarpa eggen", andra boken i serien "Den mörka materian" aka "Guldkompassen". Jag hade även lånat den femte boken i serien "Vargbröder" och satte mig såklart och läste i den i morse. Hur spännande som helst. Och lättläst. LIVSFARLIGT! Man kan ju inte sluta läsa. Jag måste sluta läsa ungdomsböcker, de är för spännande, jag hinner ju inte med annat då!

Igår yogade jag lite till Shiva Reas dvd. Har tänkt att jag ska yoga mig igenom alla de föreslagna programmen för att se vad de innebär och innehåller. Det blir lite mer yoga för mig när jag faktiskt har nån som säger åt mig vad jag ska göra, även om det bara är en dvd. Ska kolla om det finns nån prova-på på yogastudion idag eller imorn som jag har tid med för jag kommer inte ha råd att betala för lektioner...

Idag ska det pluggas.

1 kommentar:

Daniel sa...

Lär med yoga sen!