onsdag 12 september 2012

Mitt sjuka huvud

Imorse när jag vaknade hade jag lite ont i huvudet. Jag tog en ipren och fixade iordning frukost och packade väskan. När jag satte mig för att äta hade huvudvärken blivit värre och jag mådde lite illa. Fick i mig två tuggor gröt, men sen var det stopp. Huvud hade satt stopp för möjligheten att äta och jag mådde minst sagt kasst. Ringde och sjukanmälde mig efter en stunds velande och sov sen tre timmar till. Mådde bättre när jag vaknade igen så jag tror det gjorde susen. Dagen har nu ägnats åt att stryka/vika/dra tvätt och plocka iordning lite här hemma. Ska väl gå en liten sväng sen och handla middag tror jag, men det blir tidig sänggång ikväll, för imorgon ska jag må bättre.

Annars då? Jo jag jobbar vidare på Tobbes tröja, det är kragen kvar och sen får jag sy ihop. Han är rätt så tjatig om den nu...

Inga kommentarer: